اجرا و نصب فنس، پروژه های حصارکشی

زمان خواندن : 15 دقیقه

4.5/5

اجرا و نصب پروژه

شرکت آرمان حصار مفتخر است که در کنار خط تولید با کیفیت خود نیز اقدام به برنامه ریزی، اجرا و نصب پروژه های حصار کشی با مواردی همچون : نرده پانلی، فنس، فنس چمنی، سیم تیغدار و درب اتوماتیک که تمامی این موارد از محصولات آرمان حصار نیز هستند.

اجرا نرده پانلی

نرده های پانلی نوعی توری تشکیل شده از مفتول های گالوانیزه گرم می باشد. این پانل ها با استفاده از جوشکاری نوع مقاومتی ساخته می شوند. نرده های پانلی از لحاظ ساختاری نسبتا ساده است. آنها دارای استحکام هستند. این پانل ها به دلیل اجزای تشکیل دهنده یعنی اندازه مفتول ها و ارتفاع، در اندازه های متنوعی تولید شده و رنگ های مختلفی را داراست مفتول نرده ها ۴و ۴.۵ و ۵ میلیمتر هستند و پایه ها آن ها پروفیل ۵۵ و ۶۶ هستند.

اجرا فنس

توری حصاری یا فنس پرکاردترین محصول تولیدی از مفتول میباشد. چشمه های لوزی شکل در فواصل مختلف از مشخصه های این محصول زیبا و چشم نواز است . توری حصاری به دو روش دستی و ماشینی اتوماتیک و در اتفاع های از نیم متر تا ۳ متر بافته می شود . مفتول به کار رفته جهت بافت این محصول بین مفتول ۲ الی ۴.۷۵ متغیر می باشد که این عدد را در آرمان حصار سفارش مشتری تعیین می کند.

اجرا فنس چمنی

برای حفظ امنیت اطراف باغ، ویلا و حیاط خانه می توان از حفاظ ها و فنس های فلزی استفاده کرد. اما امروزه فنس های جدید و بروزی طراحی و تولید شده اند که به فنس چمنی معروفند و علاوه بر تامین امنیت محیط زندگی شما جلوه زیبایی نیز به اطرافتان خواهند بخشید. فنس چمنی با برخورداری از رنگ زیبای سبز باعث آرامش بیشتر محیط شده و به دلیل آن که به رنگ سبز طبیعی تولید شده اند استفاده همیشگی از آن ها جذاب بوده و شما را دلزده نخواهد کرد.

مشخصات، قیمت، خرید بهترین فنس چمنی - فنس سبز

اجرا سیم تیغدار

این سیم یک مانع برش دهنده است. می توان بدون هیچ وسیله دیگری برای افزایش امنیت و جلوگیری از ورود افراد متفرقه و ورود حیوانات از آن استفاده نمود و یا آن را به دیوار و نرده متصل کرد. همان طور که در مطلب بالا به آن اشاره نمودیم، این نوع سیم در هر محیطی قابل اجرا است. می توانید برای کارخانه، مناطق نظامی، باغ ها، پادگان، زندان ها، مرزها و دیگر مناطق حساس که نیازمند این هستند که ضریب امنیتی بالایی داشته باشند از آن استفاده کنید.

اجرا درب اتوماتیک

درب ریلی از انواع دربهای پرطرفدار در ایران بعد از درب لولایی برای منازل مسکونی است
عدم باز شدن به داخل یا خارج که خود موجب ازاد شدن فضای جلو و پشت درب میشود بسیار مناسب فضا های محدود و کوچه های باریک از نظر پارک اتومبیل است
درب ریلی برای باز و بسته شدن بر روی ریلی که بر روی کف زمین قرار دارد حرکت میکند.
درب ریلی دارای یک موتور است که عموما بر روی زمین و قست انتهای درب در حال بسته قرار دارد.